Najpopularniji reklamni materijal
Najpopularniji reklamni materijal garantuje uspešnu promociju.
U pitanju su predmeti sa utisnutim logotipom ili porukom osmišljeni da povećaju svest o brendu ili lojalnost potrošača. Predstavljaju odlično marketinško sredstvo koje pomaže kompaniji da se poveže sa svojom ciljnom grupom na fizičkom nivou, jer angažuju svih pet čula čoveka. Odnosno jedino ovaj vid medijskog oglašavanja možete istovremeno videti, dodirnuti, pomirisati, pa čak i čuti i okusiti.
Međutim, savremeno doba donelo je veliki stepen digitalizacije te se mnogi vlasnici i direktori kompanija pitaju da li su promotivni proizvodi efikasni kao ranijih godina. Njihovu učinkovitost najbolje potvrđuju statistički podaci. Prema istraživanjima čak 89 odsto potrošača može se i nakon 2 godine setiti naziva brenda od kog su dobili promotivni proizvod.
Najpopularniji reklamni materijal ne samo da je i dalje poželjno promotivno sredstvo, već i veoma ekonomičan marketing koji donosi najbolji odnos vidljivosti brenda i uloženog novca u reklamu. Takođe, spada u diskretnu promociju, jer nije nametljivi kao reklame na televiziji koje često prekidaju program, pa mogu da izazovu neželjenu reakciju na proizvode oglašivača.
Imajući ovo u vidu Kairos Birooprema vam otkriva koji promotivni program donosi sigurnu reklamu svakom poslovanju.
Najpopularniji reklamni materijal čuva vaše zdravlje
Iako je šolja za kafu kao promotivni materijal prva asocijacija mnogih, sve više je potiskuje brendirana boca za vodu. Razlog tome je povećanje svesti kod ljudi o značaju hidratacije organizma kao osnove sprečavanja bolesti.
Samo u prošloj godini prodaja flaširane vode je porasla za 7 odsto u odnosu na 2019, čime je prvi put nadmašila prodaju bezalkoholnih pića! Samim tim su i promotivne plastične flaše za višekratnu upotrebu došle u prvi plan reklamnih kampanja.
Ukoliko niste sigurni da su one pravi izbor za vaš brend obratite pažnju na Facebook i Instagram. Počev od teretane, pa do urbanih dešavanja – društvene mreže obiluju fotografijama brendiranih flaša za vodu. Zapravo, možemo ih sresti svugde, čak i u šetnji gradom ili na radnom stolu poslovnih ljudi.
Antistres promo proizvodi
Stres je postao sastavni deo savremenog života. Gotovo da ne postoji odrasla osoba koja u toku dana ne “žonglira” između privatnih i poslovnih obaveza. Dodatnu dozu anksioznosti donela je pandemija korona virusa. Zato ne čudi što je više od 75 odsto svetskog stanovništva ove godine doživelo umeren do visok nivo stresa.
S obzirom na poražavajuću statistiku mentalnog zdravlja antistres loptica se opravdano našla na listi najpopularnijeg reklamnog materijala. Deluje trenutno, oslobađajući mišiće napetosti tako da otklanja i glavobolju, stomačne tegobe i probleme sa spavanjem.
Najpopularniji reklamni materijal za mobilne telefone
Bez obzira da li koristimo različite aplikacije ili internet prosečno provedemo 3,5 do 4 sata u toku dana na telefonu. Mnoštvo funkcija utiče na vreme trajanja baterije, pa se svakom od nas makar jednom desilo da ostane bez baterije kada mu je telefon najpotrebniji. Srećom, tu su pomoćne baterije.
Zahvaljujući mogućnosti da vrlo lako i bilo gde možete da napunite svoj telefon bez korišćenja kabla bežični punjači su postali omiljeni poslovni poklon. Njima pokazujete ne samo da pratite trendove u tehnologiji, već da brinete za svoje potrošače. Upravo ovaj znak pažnje doprinosi dugoročnoj saradnji i građenju dobrog poslovnog imidža.
Najpopularniji reklamni materijal čeka vas u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.